Vanliga frågor
Vad är leveranstiden för min beställning?
Om du beställer en parfym från Nordiquestyle, tänk på att leveranstiden kan vara något längre än du är van vid. Eftersom parfymer har särskilda fraktvillkor kan leveransen ta lite extra tid. I genomsnitt tar det 6 till 10 arbetsdagar (mån–fre, exklusive helgdagar) innan din beställning anländer. Tack vare detta kan vi erbjuda våra produkter till mycket förmånliga priser.
Vad ska jag göra om jag fortfarande inte har mottagit min beställning?
På grund av den stora efterfrågan på våra produkter kan det hända att din produkt kommer något senare än förväntat. Vi hoppas på ditt tålamod. Om denna period har passerat och du fortfarande inte har mottagit något, skicka ett e-postmeddelande till info@nordiquestyle.se. Vi kommer att undersöka vad som kan ha hänt med ditt paket.
Jag vill byta/returnera min beställning, hur gör jag det?
För att returnera en beställning, vänligen kontakta vår kundservice via info@nordiquestyle.se. Ange ditt namn, beställningsnummer (t.ex. #0000) som du fått i bekräftelsemailet och anledningen till returen. Vi kommer att ge dig returadressen och bekräfta returen. När detta är gjort kan du skicka produkten till oss med en valfri fraktleverantör.
Vad kostar det att returnera?
Returer hos oss är tyvärr på egen bekostnad. Kostnaden beror på fraktleverantören. Konsultera webbplatsen för den fraktleverantör du vill använda för mer information om priser.
Vilka är villkoren för att returnera min produkt(er)?
Det finns alltid en returperiod på 30 dagar. Returperioden börjar den dag du har mottagit artikeln. För att returnera en produkt måste följande villkor vara uppfyllda:
- Returperioden har inte gått ut;
- Produkten är i originalförpackningen och alla etiketter är kvar;
- Produkten har inte använts.
Vilka betalningsmetoder kan jag använda?
Vi accepterar betalningar via kreditkort. Om du är osäker på om din betalningsmetod accepteras, följ stegen på betalningssidan för att se alla tillgängliga alternativ.
Alla transaktioner sker via säkra och pålitliga betalningssystem och är därför 100% säkra.
Vad ska jag göra om jag inte har mottagit en bekräftelsemail för min beställning?
Det är inte meningen, skicka ett e-postmeddelande med ditt fullständiga namn och e-postadress till info@nordiquestyle.se. Vi hjälper dig gärna.
Kan jag avboka min beställning?
Om du vill avboka din beställning av någon anledning, skicka ett e-postmeddelande så snart som möjligt till info@nordiquestyle.se. Ange ditt namn, beställningsnummer (t.ex. #0000) som du fått i bekräftelsemailet och gärna också anledningen till varför du vill avboka beställningen.